mandag 8. februar 2010

Baktus m/dusk??



Javel.

Et Baktus skjerf har sett dagens lys. Strikket det i en rest av Online 6-tråds Supersocke Wellness II (phu!) innsatt med Aloe Vera og Jojoba (!). Måtte pynte litt på skjerfet syntes jeg, så jeg heklet en kant rundt i et ukjent restegarn (dog brukt til englemaske-sjal i dette innlegget). Med de siste garnrestene lagde jeg to dusker... og -voila: Baktus m/dusk.

Fargene er imidlertid altfor livlige og skarpe til min vinterbleke hud med tydelig hint av skummetmelk, så skjerfet havner rett i Julegaver 2010-kurven. -Aldri så ille at det ikke er godt for noe, med andre ord....



Harde fakta:
Garn: Online 6-tråds Supersocke
Pinne: nr 3,5.

3 kommentarer:

  1. Oj, du har jammen vært produktiv og laget mye fint!! Baktus med dusk var fint, det vil jeg også ha. Lagde et med blomster ytterst en gang, men dusk er også gøy!
    Flower basket står på lista mi også, er det vanskelig tro?

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for hyggelig kommentar hos meg - det setter jeg stor pris på:-) Du har jammen laget mye fint selv også, veldig imponert over antall sokker! Baktus står på min liste også, da skal jeg jammen huske på det med dusk! Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  3. Nydelig skjerf. Masse flott i bloggen din. Hyggelig å oppdage nye blogger. Ønsker deg en fin uke

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...