onsdag 25. august 2010

Pulsvarmere


Det er høst i lufta i Trøndelag. Jeg har kommet hjem etter to uker på jobb og været har skiftet fra varm, solfylt høysommer til fuktig og kjørlig høst. Det betyr tid for innekos med levende lys og friske turer ute i høstmarka. Herlig!

Disse pulsvarmerne ble til mens jeg var på jobb. Enkel og grei strikk er tingen når det bare blir tid til noen minutters strikking om dagen. Pulsvarmerne havner i julegavekurven.

Garn Drops Alpaca
Pinne nr: 3
Oppskrift finner du her.



7 kommentarer:

  1. De var skikkelig lekre! Perfekt til høsten :)

    SvarSlett
  2. Veldig lekre pulsvanter :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble. Den oppskriften må prøves forstår jeg:)

    SvarSlett
  4. Så mye flott du strikker!!
    Legger meg til som følger!

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte pulsvarmere, jeg har lenge tenkt å strikke de. Tror jeg må gjøre alvor av planene :)

    SvarSlett
  6. Kjempelekre pulsvarmere! Sobre og delikate, med masse detaljer. Like like! (o:

    Takk for besøk på bloggen min!

    SvarSlett
  7. Skikkelig flotte pulsvanter!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...