fredag 11. april 2014

Bli med på påske gi-bort!

Påske... bak ordet ligger forventninger om kos, late dager, god mat, spennende krim, mye uteliv, strikking i hytteveggen og tid med familien. Jepp, nå er den endelig her! Påsken er min absolutte favorithøytid på året, tett etterfulgt av jula. Jeg er flasket opp på fjellhytte-påske og er vant til at dagene fylles av snø, skitur, sol (ihvertfall i noen dager) spill og generell hyttekos. I år har jeg innsett at forventningene om snø og skitur kan og bør nullstilles, dessuten meldes det skitvær fram til høytidsdagene setter inn. Men jeg gleder meg likevel, påskeglad som jeg er. Hytteliv, friluft, brettspill og god mat blir det jo åkke som. Nevnte jeg at jeg digger påsken? ... hehe ;)

I anledning denne glade tid på året arrangerer jeg en liten gi-bort som du kan bli med på hvis du vil!

Reglene er enkle: En kommentar i dette innlegget gir ett lodd. Du dobler vinnersjansen hvis du reklamerer for gi-borten på egen blogg, facebook e.l. Bruk gjerne bildet over. Husk å legge igjen kontaktinfo hvis du ikke har egen blogg slik at jeg får gitt deg beskjed dersom du skulle bli den heldige vinner :)

Trekning skjer andre påskedag.

Vinneren får et deilig 100g hespe Merino-Silk Fine fra Sunshine Yarns i en delikat, lysgul farge samt tre nøster Arwetta Classic i fargen rødkløver. Yammi!

I tillegg trekker jeg ut en som får min pent brukte utgave av den søte, inspirerende babystrikkboka Myk start av May B. Langhelle. Jeg anser meg ferdig med babystrikkings for en stund, men noen andre har kanskje lyst på boka med massevis av søte, små nyfødtplagg?


Skriv gjerne hvilken av premiene du ønsker deg i kommentaren (og det er lov å ønske seg begge, i følge Ole Brumm ;)


Ønsker alle en riktig aktiv, fet og fin påsketid! På hytta eller i byen, i sol eller regn, med eller uten et godt strikketøy i hendene!

34 kommentarer:

  1. God påske! Så koselig at du arrangerer gi bort :)
    Jeg ønsker meg garn, boka har jeg nemlig allerede :)

    SvarSlett
  2. Trekker et lodd og ønsker meg garn :) God påske!

    SvarSlett
  3. God påske! Ønsker meg Arwetta-garn:)

    SvarSlett
  4. Jeg har delt innlegget på facebook og tar to lodd:) Jeg ønsker garn siden jeg har denne herlige boken fra før. Det høres ut som du har skikkelig fine påskeplaner, du får kose deg masse! Her blir det den roligste påsken noensinne med ruging og strikking:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig med ruging også da! Lykke til med det :)

      Slett
  5. Spennende, jeg vil gjerne vinne garn. God påske!

    SvarSlett
  6. God påske! Jeg ønsker meg garn, det påskegule var jo helt fantastisk:)

    SvarSlett
  7. Den boka hadde vært flott! Jeg har så mange venner som har fått eller venter barn, så jeg strikker barneklær på høygir om dagen.

    Håper påsken din blir flott!

    SvarSlett
  8. Eg vil veldig gjerne vere med i trekninga av garnet. God påske :)

    SvarSlett
  9. Jeg anser meg også som ferdig med babystrikk for en stund, men garnet så nydelig ut! God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  10. Kjekt med Påske givekk da. Garnet ser lekkert ut. Blir vel mitt ønske ja.
    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med i trekningen av garnet,så gøy:-) Ønsker deg en fin påske:-)
    Klem

    SvarSlett
  12. Så spennende! Jeg blir med og ønsker meg garn. Linker fra bloggen min. Jeg har også blogglotteri på gang. Bli gjerne med! Riktig god påske!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  13. Håper på litt garn-flaks nå. Riktig god påske til deg og dine ;)

    SvarSlett
  14. God påske til deg! Jeg ønsker meg garnet om jeg har vinnerlykke :o) Deler på bloggen min :o)

    SvarSlett
  15. Jeg blir gjerne med! Ønsker garnpremien, og tar ett lodd :)

    SvarSlett
  16. God påske til deg også! Jeg blir gjerne med på påskelotteriet ditt -og ønsker meg den fine boka! :-)

    SvarSlett
  17. Ja jeg vil bli med! Jeg har boka, ønsker meg garn :) takk, kristinvdt på ravelry. God påske med eller uten ski!

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne delta - tar to lodd! Håper på å vinne garnpakken, for disse garnsortene har jeg ikke prøvd tidligere:)

    SvarSlett
  19. Jeg snupper 1 lod og ønsker mig garnpakken.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  20. Jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen og tar et lodd. Garnet har jeg ikke strikket med, så det hadde vært spennende å prøve. Den fine boken har jeg fra før.

    Kari :-)

    SvarSlett
  21. Jeg vil veldig gjerne være med!
    Ønsker helst å vinne garn, da jeg har boka. :)

    SvarSlett
  22. Koselig å oppdage den inspirerende bloggen din! Hadde vært gøy å vinne i påskelotteriet ditt! Jeg sier som Ole Brum ja takk til begge deler- hadde blitt glad uansett hva jeg evt. vant:-) kjempe god påske!

    SvarSlett
  23. Jeg tar gjerne et lodd. Ønsker meg boka da det er en liten på vei :)

    SvarSlett
  24. Jeg sier ja takk til et lodd på garnet. God påske! :)

    SvarSlett
  25. For en fin gi-bort. Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg garn (den gulfargen er lekker). God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  26. Slenger meg med i trekningen din jeg også :) Jeg sier ja takk til alt, datteren skal bli "tante" til sommeren, så både bok og garn kommer godt med.

    SvarSlett
  27. Jeg vil også være med:) Og jeg sier også ja takk til alt:D Ønsker deg fortsatt en god påske:)

    SvarSlett
  28. Tar gjerne et ja takk begge deler lodd.
    Og ønsker deg God påske.
    (Er ferdig med "Ruginga" men kan jo gi bort).

    Klem,

    SvarSlett
  29. Hyttetur UTEN snø og ski kan være vel så kjekt det, håper dere koser dere!

    Tar gjerne et lodd i gi-borten jeg også. :)

    SvarSlett
  30. Så flott påske gi-bort! Nydelig garn begge deler, men hvis jeg kan velge passer Arwetta meg best. Babystrikkebok er det lite bruk for her. Ønsker deg fortsatt god påske! Jeg har linket til deg på bloggen min, så 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med på trekningen av garnet :)

    SvarSlett
  32. Tar et lodd jeg også. Garn frister mest, ingen små å strikke til...
    Ha en fin avsluttning på påsken :)

    SvarSlett
  33. Hei på deg;)
    Kaster meg med;) Om jeg vinner så ønsker jeg garn;)

    Fin apriluke ønskes deg fra Ann-Mari

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...