torsdag 15. juli 2010

O, jul(i) med din glede...

Jeg har produsert tova votter i sommervarmen! Det vil si, jeg har vært på jobb på Nordsjøen, egentlig ganske langt fra sommer og varme, og måtte ha noe enkelt å sysle med i den bittelille fritiden jeg disponerer i løpet av de 14 døgnene jeg er ombord. Ikke heeelt sesong for gode, varme votter akkurat nå kanskje (heldigvis!), men de kan jo komme godt med om et halvt års tid? Disse havner iallefall i julegavekurven min, og det betyr at jeg igjen har bidratt i Julegavealongen

Vottene er ca str 8 år (blå) og 5 år (rosa). Garn: Fritidsgarn. Pinne nr 5 1/2. Oppskrift fra Sandnes.   
 Deilig å komme hjem fra jobb til hagen i full flor. Selv om sola ikke har vært særlig synlig i dag, så var det så varmt at jeg kunne sitte ute på terrassen og kose meg med strikketøyet. Herlig!
Se så vakre lupinene og hundekjeksen er nå!


3 kommentarer:

  1. Jula kjem jo brått på kjerringa kvart år, så like greitt å komma igong trur eg :) Desse var skikkeleg søte:)Nokon kjem til å nyta godt av dei plutseleg :)

    SvarSlett
  2. Så flotte de var, nydelig farger! :) Her er også julegaveproduksjonen i gang, så det er nok heeelt normalt :) God sommer videre

    SvarSlett
  3. Så fine votter! Og ypperlig julegave.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...