mandag 30. juni 2014

På pinnene

Her går det for det meste i store strikkeprosjekt om dagen. Pickles´ solstråle-topp har, etter mye monoton glattstrikk, endelig nådd solstrålene! Det var en lettelse å begynne på angora-mønsteret, og ga en real boost til å fullføre toppen. Ja, jeg skal innrømme at denne ikke har vært like lystbetont å strikke hele veien... bare se her. Men jeg er veldig fornøyd med fargevalget, og kombinasjonen tweed og angora er fortsatt skikkelig yammi! Mmmm... nesten som godis!


ztrikkeriets solskinnstopp in-the-making juni 2014

Som en gledelig avveksling til solstråletoppen, har jeg begynt på en Mariusgenser til min snille far som takk for at han har vært dagpappa for lillebror en periode. Han ønsket seg en klassisk Marius i mørk grå istedet for blå grunnfarge. Etter et heldig bekjentskap med DSA Sterk til en Marius tidligere i år, bestemte jeg meg for å gjenta suksessen i pappas ønskefarger. Tror dette blir bra! Men er veldig spent på monteringa... oppklipping og isying av ermer *grøss*


Klassisk mariusgenser in-the-making juni 2014 

Men -den tid, den sorg. Planen er å strikke på denne litt innimellom, da målet er å overrekke den i løpet av høsten en gang.


Hva er på dine pinner om dagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...