torsdag 11. april 2013

Dobbel vinnerlykke!

Det er ikke ofte jeg kan skilte med å ha vinnerlykke, men nå kan jeg si det virkelig har vært min tur :) 

Først vant jeg blogg-candy hos BekkiBjarnoll, og til premie fikk jeg velge et heklet produkt blant hennes egne oppskrifter. Jeg falt pladask for hengekurven -og snille Rebekka heklet den til meg i lysgrå Hooked Zpagetti. Er den ikke tøff? Gratis oppskrift på kurven hennes finner du her


Om ikke det var nok, så var jeg superheldig og vant i jubileumslotteriet hos Annepålandet også! Dette vakre armbåndet fra Morembo vant jeg. Morembo selger håndlagde kurver, vesker og smykker laget av kenyanske kvinner. Jeg anbefaler et besøk i nettbutikken -de har råmye fint! 



Så... nå koser jeg meg med premiene og lever veldig fint med at vinnerlykken min er brukt opp for en laaang stund framover ;) Tusen takk Rebekka og Anne!

På pinnene nå er ribbestrikket bukse til lillebror, sokker og en Milo-vest. Så venter jeg på en stor leveranse garn fra Pickles... det blir mitt første garnkjøp på ganske lenge ;) Det er mange prosjekter å se fram til - GLEDER MEG!


Ha en super torsdag, med eller uten strikketøy :)

6 kommentarer:

  1. Den kurven var råkul! Grattis

    SvarSlett
  2. Kjære vene, så heldig du er da! Og den kurven var helt genial!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Utrolig kul kurv, nesten så jeg fikk lyst til å hekle :)

    SvarSlett
  4. Superflotte premier - gratulerer! Og hvem vet, kanskje vinnerlykken bare fortsetter :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du var - gratulerer!! Satser på at du er inne i en god stim - du har vel sendt inn lottokupong? Ha en fin helg, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  6. Så bra du likte den :D Ha en fin kveld videre. Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...