onsdag 2. januar 2013

Sent, men godt

Det er en herlig følelse å starte på et nytt år! Blanke ark og fargestifter til. Og gjerne noen nye, spennende prosjekter som frister mere enn å fullføre de gamle...

Men før jeg kunne ta fatt på fristelsene, måtte jeg pent strikke ferdig høyrevotten som ikke ble ferdig i tide slik at mamma kunne få begge til jul :) Hun pakket opp en venstrevott med lapp om at den savnede makkeren ganske snart var på vei. Og nå er den endelig pakket og klar til å sendes (det var vel muligens på tide?)



Vottene heter Winter Wonder Mittens, oppskriften finner du her
Garn: Dalegarn Falk
Pinner nr: 3


Pappa derimot, var heldig og kunne pakke opp et komplett vottepar på julaften... Jeg tok en sjanse med motivet, men heldigvis er han lite selvhøytidelig og så humoren i mønsteret :P


"Elg i solnedgang"... Strikket etter Sandnes Garns oppskrift på selbuvotter, men motivet oppå hånda er delvis selvkomponert, dog med en god del inspirasjon herifra.

Garn: Dalegarn Falk
Pinner nr: 3

Så nå som gamle prosjekter er ferdigstilt, kan jeg med god samvittighet krype opp i sofaen med disse lekre nøstene fra Pickles og kose meg med strikking av lang flettejakke! O lykke :)


strikk.net

1 kommentar:

  1. Herlige votter!!!!
    Gleder meg til å se mer til den jakken.
    Klem Tone

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...