mandag 20. desember 2010

Julegaver 2010 -en liten oppsummering

Jeg har vært med på julegave-along i år. Målet har vært å lage en julegave hver måned for så å være på forskudd når julestria setter inn. Jeg teller 10 julegaver totalt og må si meg ganske fornøyd med det. Det føles litt luksus å kunne velge noe fra julegavelageret, istedet for å finne fram pinner og garn og strikke noe i vill panikk. Jeg må imidlertid innrømme at et par av de 10 har funnet veien ut av julegavelageret lenge før desember... men de kom absolutt til nytte uansett :)

Her er mine bidrag til julegave-alongen 2010:

Januar: Spiral lue (dattera mi har allerede lagt beslag på denne..)

Februar: Baktus skjerf (gave til ei lita jente som liker å pynte seg)

...og Sokker (disse hoppet ut av julegavekurven og fant veien til mine egne, kalde føtter...Mystisk)

Mars: Sokker (ligger fortsatt i kurven, venter på å få tildelt mottaker)

Juli: Tova votter (to små jenter får disse på hendene til jul)
August: Pulsvarmere (disse har jeg strikket et blått par av også, men glemte å ta bilde og blogge før de var sendt avgårde med juleposten...Begge parene har blitt venninnegaver) 


...og vaffel-sokker (venninnegave # 3)

Desember: Marius-body (til et tantebarn som skal møte verden i begynnelsen av 2010)

...og Kernel skjerf (etter ønske fra mamman min)

Jeg har fortsatt et par smågaver igjen, holder på med "Marius"-pulsvarmere og leggingser til døtrene mine. Det er mulig de blir ferdig til jul, men gjør de ikke det er det heller ingen krise. Heldigvis :)

En koselig mandag-før-jul til dere!

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har strikket! Likte veldig godt de tovete vottene du laget i juli. De så deilige ut!

    SvarSlett
  2. Så flittig du har vært :D Masse fint
    ha en fin førjulsdag
    /myr

    SvarSlett
  3. Så mykje flott du har strikka! Det blir mange heldige mottakarar her.

    SvarSlett
  4. Så flotte julegaver du har strikket. De er heldige de som får dette. Ha en riktig god jul.

    SvarSlett
  5. Mye fint og du har jammen klart å strikke noen gaver i løpet av året. Jeg har meldt meg på i 2011 og satser på å strikke noen julegaver før desember i 2011. Ha en god jul!

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert Tina! Tror jeg skal melde meg på en slik along i 2011 jeg, men har aldri vært med før. Hvordan gjør man det?

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Klem fra Gry-Anette

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å skrive en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...